Fogyni szeretnél? Itt a helyed nálunk!

Nyitvatartás : Hétfő - Péntek: 08 - 20. Szombat: 08 - 16.
  Telefon : 06-70-5000-706

Fitneszterem Szolnok

Konditerem, Fogyás, Testépítés, Alakformálás, Erősítő gépek, Cardio gépek

Gépek sokasága + Flabélos (erősítő gépek, és cardio gépek) áll rendelkezésetekre hangulatos környezetben, mindezt még mindig baráti árakon !!!

konditerem

Fitnesz termünk az egészséges élethez szükséges testedzést és a hozzá tartozó kiegészítő szolgáltatásokat is biztosítja női és férfi sportolni vágyók számára családias környezetben, és mindezt a környék pénztárcájához igazodva.
Stúdiónk 200 nm-en télen-nyáron várja a vendégeket. A szolgáltatások körét úgy alakítottuk ki, hogy mindenki találhasson magának megfelelőt. Célunk, hogy mindenki, aki foglalkozni kíván egészségének megőrzésével, jól érezze magát, és megkapja a számára leginkább hasznos lehetőséget arra, hogy kellemes körülmények között sportolhasson.

fitneszterem

Fitt tippek életkor szerint

Minden életkorban mások a céljaink, más az életritmusunk, fittségünk. Az idő előrehaladtával a mozgáshoz való viszonyunk és igényeink is változnak, ezért nem mindegy milyen sportot űzünk! Amit élveztünk a húszas éveinkben, az már megterhelő lehet negyven fölött, így mindig a fittségi állapotunkat érdemes szem előtt tartani ha sportról van szó!

20-as évek

Kifejezetten ajánlott mozgásforma a futás és a jógázás. Ezekkel az edzésekkel tudják a legjobban megőrizni az egészségüket a huszonévesek. A kutatók azt javasolják, hogy 30 perc közepes intenzitású kardioedzést végezzenek ötször egy héten, vagy heti háromszor 25 perces intenzív edzést folytassanak. A jóga azért ajánlott, mert a fiatalok manapság sokkal stresszesebb életet élnek mint őseik, ezért szükségük van a vezetett lazításra. A stressz álmatlanságot, depressziót és gyengébb immunrendszert eredményezhet, ezekkel szemben pedig segítséget nyújthat a heti kétszeri jóga.

30-as évek

A 30-as korosztály számára az időközönkénti kardioedzés és a súlyemelés az ajánlott. Ezekben az években kezd el lelassulni az anyagcsere, amit ellensúlyozhatunk a rendszeres mozgással, így kevésbé szaladhatnak fel a plusz kilók. Ekkor kezd el gyengülni az izomzat, ezért a súlyzózás remek mozgásforma az izmok megfelelő állapotának megtartásához, míg a kardio mozgás az általános fittségi állapot megőrzéséhez járulhat hozzá.

40-es évek

Bármilyen mozgásforma ajánlott, a lényeg a mértékletesség! Ha valaki ebben az életszakaszban kezdi el a sportot, akkor mindenképp alacsony intenzitásról induljon, és csak fokozatosan emelje a szintet. Remek sport lehet az úszás, futás vagy akár az otthoni torna is, de sose felejtsük el a bemelegítést és levezetést, hogy az izmok megfelelően tudjanak regenerálódni!

50-es évek

Ebben az évtizedben a tenisz, a tánc, a túrázás és a különböző láberősítő gyakorlatok a javasoltak. Ezek kiválóak a vérkeringés egészséges szinten tartásához (így a visszér kialakulásának kockázatát is csökkentik), a teherviselő gyakorlatok pedig segítenek fenntartani a csontsűrűséget, ami általában csökkenni kezd a klimax közeledtével. Az ízületek kímélésére ajánlott még az úszás, vagy a vízi aerobik is.

60-as évek

Nagyon fontos, hogy idősebb korban se mondjunk le a mozgásról! A klimax után elkezdődik a súlygyarapodás, ami növelheti a kockázatát a különböző betegségeknek, mint például a cukorbetegség, a szívbetegség és a különböző rákbetegségeknek.
Számos időskori betegség előzhető meg, vagy csökkenthetőek a tünetek a rendszeres mozgással, amely nem csak testi, de szellemi szinten is számos jótékony hatással bír! A sétálás, kertészkedés elegendő mozgást biztosítanak, de egy könnyebb otthoni torna is remek választás lehet.

Akármilyen életszakaszban is vagyunk, a rendszeres, fittségi állapotunknak megfelelő mozgás kulcsfontosságú lehet egészségünk tekintetében! Mozogjunk hát bátran, kedvünknek és igényeinknek megfelelően!

Gyere és próbáld ki a kondi termet! További információkat kérhetsz telefonon ( 06-70-5000-706 ) vagy személyesen a recepciós pultnál.